Vi afholder generalforsamling torsdag den 28. maj kl. 18.00 på Kulturstationen i Humlebæk.Kom og vær med
Vi afholder generalforsamling torsdag den 28. maj kl. 18.00 på Kulturstationen i Humlebæk.Kom og vær med
Vi håber vores medlemmer har fået nogle gode oplevelser med sjove, spændende og tankevækkende film. I sommerferien har vi to arrangementer for børn. En Natbio for de 11-15 årige den 6.-7. juli og en udflugt til DR-byen og Ramasjang for de 5-8 årige og deres voksne den 9. juli.I kan finde mere om arrangementerne og […]