Filmklub for børn og unge
i Fredensborg Kommune

Kvalitetsfilm, fællesskab og sjove oplevelser for børn og unge i kommunen siden 1975
Kommende film

Sidste nyt

Følg med i vores annonceringer, og hvad der ellers sker i klubben.
Generalforsamling

Vi afholder generalforsamling torsdag den 28. maj kl. 18.00 på Kulturstationen i Humlebæk.Kom og vær med

Læs mere
Tak for denne sæson og god sommer

Vi håber vores medlemmer har fået nogle gode oplevelser med sjove, spændende og tankevækkende film. I sommerferien har vi to arrangementer for børn. En Natbio for de 11-15 årige den 6.-7. juli og en udflugt til DR-byen og Ramasjang for de 5-8 årige og deres voksne den 9. juli.I kan finde mere om arrangementerne og […]

Læs mere
3 hold til de 6-10 årige udsolgt

Desværre er de tre hold blåt, rødt og grønt udsolgt.

Læs mere
OM HUMLEBIENSKRIV TIL OS
Designet af KSA Design & IT Service med WordPress og Oxygen
envelopefilm-playphone linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram